Friday, November 2, 2012

Family Outing @ Kuala Kangsar

Bak kata adik ipar, dah lama tak buat aktiviti family macam ni.. walau pun tak semua family member ada pun takpe la.. orang kata sambil menyelam minum air so sambil-sambil nak membeli barang sempat la singgah situ sana sini.. xD

Sempat singgah Masjid Ubudiah untuk Solat Zohor.. ingatkan tak pernah sampai lagi masjid ni, bila masuk dalam baru ingat pernah datang ke masjid dalam 9 @ 10 tahun dulu.. ehehee

Adik-adik ipar ku...

Yea Darwisyah nak capai apa tu.. =D

Kat depan Istana Iskandariah...

Singgah sekejap di Muzium Diraja Perak sebelah Istana Iskandariah..

Sayang ni masa ni tengah buat kerja-kerja konsovasi so ditutup untuk sementara waktu... tak dapat la masuk, tengok dari luar aje la... 

TBC at Taman Tasik Taiping...
(^_^)/

0 Br!LL!anT !DeA:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...