Tuesday, October 11, 2011

Pemanggang Ajaib

Mesti biasa dengar alat pemanggang ajaib yang menggunakan bahan die-casting bagi mengelakkan makanan yang dipanggang mudah hangus... Tak rugi kalau memiliki 1 kat dapur rumah anda... berdasarkan pengalaman, memang best guna Die-Casting Pemanggang Ajaib ni... tak hangus, kalau panggang ikan takde la ikan tu kering sangat kalau panggang lama sikit pun kalau nak dibandingkan panggang guna arang.

Ni hasilnya...
Sebelum...

Selepas...

 


Dah lama sangat cari kuali pemanggang guna dapur gas je... sekali terjumpa kat sini fromkitchenware.blogspot.com... ciri-ciri pun dah menepati citarasa so apa lagi terus beli la... Harga pun RM129.00 je... berbaloi la..

0 Br!LL!anT !DeA:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...