Tuesday, October 11, 2011

Pernah Tengok Tak??

Tahukan anda wujud cicak berbelang merah seperti ini di dunia? Pernah tengok, jumpa @ ini kali pertama...
Mempersembahkan cicak malang berbelang merah.. Ini bukan semulajadi  sejak azali tetapi terjadi kerana tak berhati-hati.. >___<


Macam ini la hasilnya kalau suka suki je diving dalam jug air sirap ku.. nak bunuh pun tak sampai hati, akhirnya lepaskan aje la.. tu pun punya la lama duk melekat kat batang paip tu... 2,3 ari lepas nampak lagi cicak merah ni.. hai panjang umur ko!!

0 Br!LL!anT !DeA:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...