Haeder Blog Dec 12
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket  photo lyrics_zps43697d5a.png Photobucket

Tuesday, September 2, 2014

Laparaskopi : Endometriosis Stage 4 [Admitted to the hospital]

seperti dirancang, pagi 13 september 2012 gerak ke hospital putrajaya untuk pendaftaran masuk tapi seperti dijangka hos putrajaya ni sangat la famous maka dengan itu takde katil kosong lagi so daftar nama aje la then balik rumah semula.. pihak hospital akan call jika dah ada kekosongan... so petang tu dalam jam 6pm tiba di hospital semula, selepas settle kan segala urusan kemasukan & deposit sebanyak RM800, bergerak menuju ke ward yang bakal ku huni selama 3D2N..  

ni la rupa katilnya, dapat satu bilik untuk 4 katil... 3 katil lagi full dengan ibu-ibu yang baru bersalin... 

menu yang di sediakan... not bad la ikan tenggiri tu....

malam tu nurse bagi 2 botol benda ni... ubat ni berfungsi untuk membersihkan usus~ maksudnya bila kita minum botol yg pertama, automatic tak lama lepas tu jadi sakit perut cirit birit dan lepas minum botol yang kedua, kita akan muntah... so keje bercinta dengan toilet aje la malam tu.. mmg sampai kosong la usus penangan ubat ni..  rasa dia tuhan aje la yang tahu, tersangat la TAK SEDAP >_<"

dah la nurse tak bagi minum langsung lepas amik ubat ni, dengan muntah & cirit birit sampai lembik la badan kekurangan air.. itu pun ada jugak curik2 minum itu pun sikit je.. sampai harini boleh terbayang lagi rasa lembik badan.. 

no wonder la lepas sedar dari bius terus terbayang air sirap... dahaga punya pasal sampaikan terfikir alangkah indahnya kalau dapat berenang dalam air sirap.. mcm ni rasanya org2 yang duduk kat negara yg kekurangan sumber air bersih... memang azab.. -_-



0 Br!LL!anT !DeA:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...