Saturday, May 28, 2011

Tak Malu Ke..

disuatu pagi yang indah.. seekor monkey jantan
tengah exercise...

"jogging atas pagar boleh menguatkan kaki & membesarkan otot..."

 "ulang 25 kali sehari selama seminggu boleh dapat otot macam gorila ni...
perhhh.... hensemnya aku nanti...."

"sapa pulak yang kacau port aku ni...
fuyooo ada cikaro laaaa.. cun!! "
jeng...jeng...jeng...

I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
V


"kat sini pun boleh la, bikin kenangan terindah..."
"lu apa tengok-tengok, pandang sana la..."


 (beberapa kaki dibelakang)
oit mat, tunggu la..suruh aku pegang menda alah ni nk bt apa..
dapat cikaro terus lupa aku... 

tak tough pun ada cikaro nak...cancel la exercise, buat sakit badan je..
dating ngan aweks lagi syok.. darlingggg wait for me!!


p/s :- manusia & binatang dibezakan dengan akal fikiran, justeru itu gunakan lah akal yang waras untuk menentukan pilihan jalan hidup di dunia ini. 

"Dunia Hanya Pinjaman akan tetapi Akhirat Adalah Kekal Abadi"

0 Br!LL!anT !DeA:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...