Thursday, August 4, 2011

Golden Churn Butter Disahkan TIDAK HALAL

ehsan dari mr. google ^__^
Pagi tadi sempat tengok kat berita TV1~dimana butter golden churn ni dah disahkan TIDAK HALAL & diingatkan kepada semua pengusaha kek lapis yang menggunakan butter jenis ni diarahkan menyamak semua peralatan yang digunakan. Mana-mana pengusaha yang dah siapkan stock kek tu harap-harap diorang lupuskan la jangan dijual pulak, naya pembeli nanti...

Mujur saya tak pernah guna produk ni... bila dah disahkan tidak halal, lagi la kena lebih berhati-hati... Ada baiknya belajar masak sendiri kek, kueh-kueh @ biskut-biskut demi terjamin kebersihan & status halalnya & kepuasan...

Selamat mem 'baking' !!

2 comments:

  1. @Rosmawati Yusof :: betul tu kak kim.. mula2 je kekurangan sana cni, lama2 pandai la.. ^^

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...