Tuesday, June 14, 2011

Ninja Turtle Ku

Batik & Songket dah makin membesar.. dah almost 10 bulan pun, macam kereta kebal.. masa umur 8 bulan still comel lagi, sekarang ni agak menakutkan... ehehehe.. Songket pun dah nampak improvement kalau tak, dok kenit je saiz nya tak beso-beso..

-saiz terbaru Si Batik & Si Songket-
-Si Songket agak kekuning-kuningan-
-tengok la kaki Si Batik, lebarnya... leher pun dah semakin panjang-
:alamak...kepala dah tinggal sekerat:
-memang species pemalu ngan manusia,
daripada nyorok kat batang kayu tu baik masuk dalam cengkerang je-
-agak pemalu si Batik ni tapi kalau bab mintak makan,
dia la yang paling laju-
-Si Songket dah umur almost 10 month-



0 Br!LL!anT !DeA:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...