Tuesday, July 19, 2011

ChiMot & Bakul Kain

Di suatu pagi yang indah... 
di sebuah taman yang permai... 
di dalam rumah yang damai.. terdapat penghuninya yang...
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
V
dipenjara
ChiMot : huhuhu....tolong saya.. huahuahuaaa
saya dikurung, saya teraniaya.... tolonggggg
call 911...

Kakak : banyak la ko punya 911, sapa suruh kacau orang sidai baju... penat-penat basuh boleh pulak ko golek-golek dalam tu... ha duduk terus bawah bakul tu..
ChiMot : ala kak sorry la, janji lain kali tak buat lagi...janji pengakap kak...

ChiMot : macam mana nak keluar ni.... beratnya bakul ni.. >_< 
 mana pulak ChiTam ni, time aku susah bukan nak tolong ilang pulak dia.. 

ChiMot : usaha tangga kejayaan... takde tangga, longkang pun jadi la...
hihihi... aku dah berjaya keluar.... hahaha (ketawa jahat)
aku kembali  
Meowwww ....


0 Br!LL!anT !DeA:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...