Sunday, July 10, 2011

Saya Nak Beli Boleh..?

 Haiii...
saya takde nama tapi saya selalu dengar kakak depan tu panggil saya Ocean..
saya tumpang tido kat stor belakang umah pakcik ni dengan 3 lagi adik beradik lain, mak tak tahu pegi mana... bila lapar kami selongkar tong sampah makcik sebelah, abis tonggang langgang bakul sampah makcik tu kami kerjakan tapi makcik tu tak pernah pukul, paling tidak pun dia angkat kami letak kat luar pagar...

saya ada misai panjang, kening pun panjang... mata saya warna biru jernih, mungkin sebab tu la kakak tu panggil saya Ocean agaknya...
 tepi pagar tu ada longkang besar & dalam bagi kucing kecik macam saya, sekarang saya dah pandai lompat longkang tu tapi takut jugak takut jatuh dalam longkang mesti dah tak boleh naik lagi.. abis la.. huhuhu... tapi saya suka pergi seberang longkang sana sebab kawasan luas boleh main... ada banyak pokok pisang boleh panjat-panjat, ada tangga tinggi boleh lompat-lompat & ada banyak rumpun serai boleh main kejar-kejar..

 tapi saya selalu lapar, bila malam selalu sejuk... memang macam ni ke semua species macam saya rasa seumur hidup, saya tak tahu... kalau tak, macam mana nak ubah supaya saya boleh sentiasa kenyang, dapat tido dengan selesa & main dengan gembira... ada jual kat kedai tak..?

 ni tangan kakak yang selalu panggil saya ocean.. teringin nak masuk umah kakak ni tapi kat umah tu ada 2 eko abang hero... takut nak dekat, nanti kena tampar pulak...

 ni la saya, saya ada eko panjang warna gelap, telinga pun warna gelap, kaki saya ada belang coklet... tapi perut saya buncit & keras, selalu rasa sakit.. >_<

 kat hidung dengan muka pun ada belang-belang... rupa saya lain dari adik beradik yang lain... alangkah indahnya kalau saya dapat ubah hidup saya jadi lebih baik... kalau ada jual kat kedai Saya Nak Beli Boleh..?

0 Br!LL!anT !DeA:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...