Friday, March 30, 2012

Anak Angkat Baru?!

Ingat tak entry 2 hari lepas pasal anak burung ni? Nak tahu macam mana dia boleh muncul, baca kat SINI.. 


Sekarang masa untuk makan!! Tengok ajelah gelagatnya. Memang secara semulajadi bila dia rasa pergerakan je terus bukak mulut untuk makan. Agaknya macam tu la bila mak dia hinggap kat sarang. Kalau tak rasa pergerakan dia akan tido. macam human baby la. Bila lapar nangis, bila kenyang tido.

Cian anak burung nie. Very helpless. Tak tahu la boleh bertahan ke tak sebab mampu bagi dia makan nasi putih je. Kalau ikutkan diet dia mestila cacing @ anak belalang yang mak dia tangkapkan. Well, nanti saya update perkembangan seterusnya... (^.^)/ 

0 Br!LL!anT !DeA:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...