Wednesday, March 28, 2012

Kisah Di Suatu Pagi...

2, 3 ari lepas masa nak bukak tingkap bilik waktu pagi tiba-tiba dengar bunyi benda mengelepar. Suspen sekejap, dah la gelap lagi masa tu. Nak diselaknya langsir luas-luas kang lepas masuk dalam bilik pulak makhluk yang menghasilkan bunyi tu. Rupa parasnya masih tak dapat dikenal pasti. Dalam kepala terfikir kelawar, dibuatnya betul-betul kelawar kang, ah sudah. Puas pulak la bersilat nak bawak keluar.

Last-last pinjam touch light hubby suluh dari luar. Suluh punya suluh, ni rupa makhluknya... ish

l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l

Taadaaa.....


Comel tak? ehehehee.. Ala cian dia, memang buat suspen betul burung ni. Macam mana la ko boleh terjatuh kat sebalik tingkap tu. Nasib baik ada kat umah, kalau tak mati kehausan la kat celah tu. Tahu tak ni burung apa? Kata hubby burung ciak rumah tapi tak tahu la betul ke tak. Kalau helang ke, enggang ke, nuri ke kenal la tapi kalau jenis kecik kemetot ni memang surrender la... XD


So kasi tangkap sama dia, pose ala-ala model dalam genggaman ~ tu pun sempat lagi terlepas masuk bilik air masa sesi fotografi tapi dapat la tangkap balik.. snap 2, 3 keping then terbang la burung terbang bebas di angkasa. Semoga ko tak termasuk perangkap lagi...
(^__^)/

0 Br!LL!anT !DeA:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...